Συχνές Ερωτήσεις

*Τα νέα μας: Οι εγγεγραμένοι μετά την 01-10-2012 θα παραλαμβάνουν προϊόντα από μέσα Δεκεμβρίου και έπειτα για ένα έτος.

Εδώ μπορείτε να βρείτε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις.

Παρακαλούμε αφιερώστε λίγο χρόνο και είμαστε σίγουροι ότι θα λύσετε τις περισσότερες απορίες σας.

Επιπλέον στην σελίδα μας στο FACEBOOK θα βρείτε φωτογραφικό και πληροφοριακό υλικό για την πλατφόρμα μας. Πατήστε εδώ.

Πώς βλέπω τις προσφερόμενες Υπηρεσίες και Προιόντα?

Μπορείτε να κάνετε “Εγγραφή” στο σύστημά μας με το email σας. Αυτόματα θα αποσταλεί email επιβεβαίωσης και έπειτα κάνοντας “Σύνδεση” θα μπορείτε να δείτε την πλατφόρμα μας. Κάνοντας Εγγραφή Δεν υπάρχει καμία χρέωση ή δέσμευση για τον καταναλωτή.

Ποιό είναι το κόστος της υπηρεσίας?

Το κόστος της υπηρεσίας είναι ετήσιο. Υπάρχουν διαθέσιμα 5 πακέτα αγοράς περιβολιών (για 2, 2-3, 3-4, 4-5, 6+ άτομα) ανάλογα με τις απαιτήσεις κάθε νοικοκυριού. Αφού κάνετε “Σύνδεση”, βλέπετε αντίστοιχα τα διαθέσιμα πακέτα τα οποία ξεκινούν από 15,20 ευρώ ανά εβδομάδα και φθάνουν έως 38,50 ευρώ ανά εβδομάδα.

Τι περιλαμβάνει η υπηρεσία?

Περιλαμβάνει την ενοικίαση του εδάφους, τις υπηρεσίες καλλιέργειας και το κόστος εβδομαδιαίας παράδοσης στον χώρο του πελάτη στην Αττική και στην ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας για ένα ολόκληρο έτος (12 μήνες) με μέγιστο όριο 52 αποστολές το έτος. Στις περιόδους αλλαγής σποράς θα υπάρχει μειωμένη ποσότητα παραγωγής.

Έως πότε μπορώ να παραγγείλω την σπορά του περιβολιού μου?

Η καλλιέργεια γίνεται σύμφωνα με τις αρχές της βιολογικής γεωργίας και αφορά ανοιχτή σπορά χωρίς χημικά, ενώ δεν χρησιμοποιούνται θερμοκήπια. Για τον λόγο αυτό, μπορεί ο Καταναλωτής να παραγγείλει το περιβόλι του έως τέλος Απριλίου-Αρχές Μαίου περίπου (για την Καλοκαιρινή σπορά)και έως το τέλος Σεπτεμβρίου-μέσα Οκτωβρίου (για την Χειμερινή σπορά). Έτσι γνωρίζει ο Αγρότης τι πρέπει να σπείρει και μπορεί να προσφέρει τις Υπηρεσίες του σε χαμηλή τιμή.

ΝΕΑ: Πιλοτικά μπορείτε ακόμα να εγγραφείτε στην υπηρεσία μας αλλά θα παραλάβετε προιόντα μετά από 30-90 ημέρες από την ενεργοποίηση (πληρωμή).

Ποια προιόντα είναι διαθέσιμα?

Τα προιόντα τα οποία καλλιεργούν οι αγρότες για λογαριασμό του καταναλωτή είναι αυστηρά λαχανικά εποχής. Και αντίστοιχα χωρίζονται σε δύο κατηγορίες, “Καλοκαιρινά” και “Χειμερινά”. Προς το παρόν υπάρχουν λαχανικά σε μεγάλη ποικιλία όπως παλιά στο μποστάνι. Δείτε στο τέλος της σελίδας τον ενδεικτικό πίνακα με τα διαθέσιμα προιόντα και τους μήνες συγκομιδής & παράδοσης των προιόντων.

Μπορώ να επιλέξω τα προιόντα που επιθυμώ?

Ναι, μέσα από την σελίδα μας ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει τα προιόντα που επιθυμεί για κάθε μία από τις δυο εποχές σποράς.

Κάθε προϊόν έχει διαφορετικό κόστος?

Όχι. Κάθε διαθέσιμο προϊόν έχει το ίδιο κόστος. Η συνδρομή περιλαμβάνει οποιοδήποτε μείγμα προϊόντων επιθυμεί ο καταναλωτής δίχως επιπλέον επιβαρύνσεις. Το κόστος του κάθε περιβολιού δεν επηρεάζεται από ποια προιόντα επιθυμεί ο Καταναλωτής.

Γιατί είναι τόσο οικονομικά?

Το μυστικό είναι στην άμεση και απευθείας επικοινωνία μεταξύ του Αγρότη και του Τελικού Καταναλωτή. Δεν παρεμβάλονται ενδιάμεσοι έμποροι. Δεν υπάρχουν δηλαδή οι γνωστοί “Μεσάζοντες”.

Κάθε πότε θα παραλαμβάνω τα προιόντα μου?

Κάθε εβδομάδα από την αρχή της συγκομιδής ο καταναλωτής θα παραλαμβάνει τα διαθέσιμα προιόντα στον χώρο που επιθυμεί και έχει δηλώσει. Η συγκομιδή για την εποχή Άνοιξη-Καλοκαίρι ξεκινά τέλος Μαΐου με αρχές Ιουνίου και τελειώνει τον Οκτώβριο. Τότε ξεκινά η Χειμερινή περίοδος η οποία τελειώνει τον Απρίλιο. Συνολικά στην ετήσια συνδρομή περιλαμβάνονται έως 52 μοναδικές εβδομαδιαίες αποστολές στον χώρο που μας έχει υποδείξει ο πελάτης. (μέγιστος αριθμών αποστολών για ένα έτος: 52 αποστολές). Κάθε εβδομάδα υπάρχει ένα δρομολόγιο παράδοδης ανά περιοχή.

Πότε θα αρχίσω να παραλαμβάνω προιόντα?

Η συγκομιδή ξεκινά σταδιακά μετά τα μέσα Μαίου για την Σπορά Άνοιξη-Καλοκαίρι και ολοκληρώνεται τέλος Οκτωβρίου με αρχές Νοεμβρίου. Για τα χειμερινά προϊόντα η συγκομιδή ξεκινά τέλος Οκτωβρίου με αρχές-μέσα Νοεμβρίου και ολοκληρώνεται τέλος Απριλίου.

Χρησιμοποιούνται χημικά για την καλλιέργεια των λαχανικών?

Όχι. Η καλλιέργεια γίνεται στα πρότυπα της βιολογικής γεωργίας και η εταιρεία QWAYS Ελληνικές Διαδρομές έχει αναλάβει τον έλεγχο και την πιστοποίησή μας σε όλα τα στάδια.

Πώς γνωρίζω τις ποσότητες που θα παραγγείλω και θα παραλάβω?

Δείτε δωρεάν στην πλατφόρμα μας τα στοιχεία εφόσον κάνετε εγγραφή και σύνδεση.

Στους πίνακες σποράς ο καταναλωτής βλέπει τις ετήσιες και τις εβδομαδιαίες εκτιμώμενες ποσότητες συγκομιδής-παραλαβής.

Το σύστημά μας προτείνει αυτόματα για κάθε μέγεθος περιβολιού ορισμένες εκτάσεις καλλιέργειας για κάθε προϊόν. Είναι απλώς και μόνο ένα ενδεικτικό καλάθι.

Μπορώ να τροποποιήσω τις ποσότητες μέσα στο περιβόλι μου?

Ναι. Αφού κάνει σύνδεση ο καταναλωτής, πρώτα επιλέγει Αγρόκτημα, έπειτα μέγεθος περιβολιού και στη συνέχεια τροποποιεί την έκταση σποράς για κάθε λαχανικό σύμφωνα με τις προτιμήσεις του και με βάση τις ποσότητες που επιθυμεί να παραλαμβάνει την κάθε εποχή.

Σε ποιες περιοχές πραγματοποιείται η διανομή?

Αρχικά η διανομή πραγματοποιείται μόνο στην Αττική και στην ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας. Κάθε επιμέρους περιοχή εξυπηρετείται συγκεκριμένη ημέρα της εβδομάδας. Μελλοντικά θέλουμε να επιτύχουμε την δυνατότητα διανομής και σε άλλες περιοχές.

Θα πάω διακοπές. Τι γίνεται τότε?

Υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξετε την διεύθυνση παράδοσης για το διάστημα αυτό. Μπορείτε έτσι να κάνετε ένα ωραίο και χρήσιμο δώρο σε κάποιον συγγενή ή φίλο σας.

Εναλλακτικά, η εταιρία μας συνεργάζεται με φιλανθρωπικά ιδρύματα και θα προσφέρει την πλεονάζουσα παραγωγή σας για τις ανάγκες των καθημερινών συσσιτίων στην Αττική.

Πριν λίγες ημέρες συμφωνήσαμε με τον Δήμο Αθηναίων και τον Δήμαρχο κ Καμίνη να προχωρήσουμε σε αυτή την κατεύθυνση.

Πως συννενοούμαι για την παράδοση?

Πριν την πρώτη παράδοση θα επικοινωνήσει μαζί σας ένας συνεργάτης μας και θα κανονίσετε την ακριβή ώρα παράδοσης στην διεύθυνση που έχετε καταχωρήσει στο σύστημά μας.

Μπορώ να δω το περιβόλι μου και να γνωρίσω τον Αγρότη μου?

Ο κάθε εγγεγραμένος καταναλωτής, θα λαμβάνει κάθε εβδομάδα στο email του φωτογραφίες από το δικό του περιβόλι με την εξέλιξη της καλλιέργειάς του. Επιπλέον, όλα τα συμβεβλημένα αγροκτήματα είναι επισκέψιμα στο κοινό. Έτσι, ο καταναλωτής μπορεί να συνδιάσει μία ημερίσια βόλτα με την οικογένειά του, να επισκευθεί το περιβόλι του και να γνωρίσει τον δικό του Αγρότη. Επιπλέον με την καθοδήγηση του αγρότη, μπορεί να κόψει και ο ίδιος τα διαθέσιμα προιόντα του.

Μπορώ να δώσω την παραγγελία μου κατευθείαν στον αγρότη?

Όχι. Σκοπός του εγχειρήματος είναι να βοηθήσει τον Καταναλωτή αλλά και τον Αγρότη στα logistics. Επειδή η καλλιέργεια προαπαιτεί οργάνωση από την πλευρά του αγρότη, η πλατφόρμα μας αναλαμβάνει αυτήν την διαδικασία.

Η συνδρομή μου είναι ετήσια. Μπορώ να την ακυρώσω κάποια στιγμή?

Ναι. Ο κάθε καταναλωτής μπορεί να ακυρώσει την συνδρομή του 2 φορές το έτος, πριν από την εκκίνηση της σποράς της επόμενης εποχής. Δηλαδή η ακύρωση μπορεί να γίνει τον Απρίλιο (για τα καλοκαιρινά προιόντα) και τον Σεπτέμβριο για τα χειμερινά.

Μπορώ να ζητήσω να αποθηκευτούν τα προιόντα μου?

Οχι. Τα προιόντα μαζεύονται κάθε εβδομάδα και κατευθείαν από το χωράφι αποστέλονται στον χώρο του κάθε πελάτη. Έτσι είναι πάντα φρέσκα για άμεση κατανάλωση και διατηρούν τα θρεπτικά συστατικά τους και την πλούσια γεύση τους.

Έχω κάποια Εγγύηση ότι θα φθάσει το προιόν μου;

Η παραγωγή του κάθε περιβολιού είναι αποκλειστική ιδιοκτησία του καταναλωτή και μόνο. Κάθε αγρότης εγγυάται ότι θα παράξει (και θα παραδοθεί στον πελάτη) την προβλεπόμενη ποσότητα. Εμείς δίνουμε την εγγύηση ανάμεσα στα δύο άκρα. Δεσμεύουμε τον Αγρότη και τον Καταναλωτή σε μία Δίκαιη Συναλλαγή. Επίσης ελέγχουμε το δίκτυο διανομής ώστε να εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες των Καταναλωτών.

Τι εγγύηση έχω ως καταναλωτής ότι θα παραχθούν οι ποσότητες? Τι γίνεται εάν πέσει χαλάζι ή υπάρξουν προβλήματα στην παραγωγή από φυσικούς παράγοντες?

Όλα τα Αγροκτήματα προστατεύονται από ειδικά δίχτυα τα οποία προφυλάσουν τις καλλιεργειες από Χαλάζι και Έντομα. Επομένως μειώνεται πάρα πολύ το ρίσκο στην διαδικασία παραγωγής. Ο αγρότης και ο Καταναλωτής ουσιαστικά “μοιράζονται” ελαφρώς το ρίσκο. ΩΣΤΟΣΟ Εάν η παραγωγή καταστραφεί σημαντικά επιστρέφονται τα χρήματα στο Καταναλωτή στο απόλυτο ποσό, για τους υπολοιπους μήνες συγκομιδής. Αυτός είναι και όρος βασικός ο οποίος περιγράφεται και στους Όρους Χρήσης της Υπηρεσίας μας.

Πώς μπορώ να πληρώσω?

Α. Μπορείτε είτε με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό στην Eurobank (ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ότι πρέπει να αναφέρετε το username σας στην αιτιολογία κατάθεσης).

Β. Με 12 άτοκες δόσεις μέσω Eurobank.

Γ. Με χρήση της υπηρεσίας PayPal.

Μπορώ να πληρώσω με δόσεις την συνδρομή μου αντί για εφάπαξ προκαταβολή?

Ναι. Υπάρχει διαθέσιμος τρόπος πληρωμής με 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις μέσω κάρτας.

Μπορώ να πληρώσω με Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα ? (Visa)

Ο τρόπος είναι διαθέσιμος στην online έκδοση της πλατφόρμας μας. Εάν θέλετε να πληρώσετε με κάρτα σε 12 μηνιαίες δόσεις επιλέξτε τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής στην πλατφόρμα μας.

Είμαι Αγρότης και ενδιαφέρομαι να συμμετάσχω στο Δίκτυο. Τι μπορώ να κάνω?

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους διαχειριστές.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*